Úspěšný profil na Instagramu v 7 krocích

Instagram je jedinečným místem, kde můžete sdílet své fotografie a videa jednoduše z mobilního telefonu. Mnoho uživatelů se právě díky Instagramu stalo úspěšnými a nyní používají aplikaci také jako propagační kanál pro své vlastní i cizí produkty nebo služby.

Jakým způsobem získáte nové odběratele a stanete se viditelnějšími? Inspirujte se těmito tipy.

online na instagramu
1.      Uživatelské jméno / nick
Mělo by být originální, jednoduché a zároveň čitelné. Můžete používat podtržítka i tečky. Než si vyberete to pravé jméno, můžete jej v případě potřeby kdykoliv změnit.

2.      Profilová fotografie
Zde platí totéž, co u výběru jména. Jelikož bude obrázek po uložení opravdu malý, vybírejte jej pečlivě, zejména pokud vkládáte fotografii obličeje.

3.      Popisek na profilu neboli „bio“ a odkaz na web
K dispozici máte 150 znaků na základní popis vaší osoby. Důležitá je opět jednoduchost. Text můžete oživit smajlíky (emoji).
Pokud vlastníte blog či jinou stránku, můžete do URL pod popisem vložit odkaz.

4.      Zaměřte se na obsah
Zkráceně řečeno: rádi vaříte – vrhnete se na fotografování jídla, cestujete – budete přidávat snímky ze zajímavých destinací. Vkládejte kvalitní fotografie a videa. Využívejte nabízených filtrů, které příspěvek ještě vylepší. Buďte hlavně vždy sami sebou a sdílejte s ostatními své zájmy!

5.      Používejte hashtagy
Tato klíčová slova, která vkládáte do popisu příspěvku, by měla samozřejmě co nejvíce souviset s jeho obsahem. Jestliže navíc stojíte i o zahraniční fanoušky, přidávejte hashtagy také v angličtině. V jednom příspěvku jich můžete použít až 30, avšak doporučený počet je kolem 10 slov.
focení na ulici

6.      Tvořte Insta Stories
Obsah vašeho profilu můžete vylepšit vkládáním krátkých příběhů. Funkce je navržená tak, aby po uplynutí 24 hodin příspěvek zmizel. Uživatelé tuto vychytávku užívají například k zachycení okamžiků na cestách nebo ve chvílích, kdy nemají dostatek času.

7.      Sledujte a budete také sledováni
Vyplatí se odebírat uživatele, kteří vás inspirují, mají stejné zájmy a jakkoliv souvisí s vaší osobností a obsahem na profilu. Nezapomeňte také komentovat a „lajkovat“ příspěvky ostatních uživatelů, snáz si vás pak někdo všimne.