Fenomén jménem Instagram

V dnešní době je tento pojem většině lidí velmi dobře známý, převážně mladé generaci, která této aplikaci doslova propadla. Pojďme si ale přeci jenom připomenout, co vlastně tato sociální síť je a jak se používá.
instagram a mobilní telefon
Jak šel čas
Instagram slouží ke sdílení vizuálního obsahu nejen s vašimi kamarády, ale v podstatě s celým světem. Aplikace byla představena v roce 2010. Primárně byla dostupná pouze pro majitele mobilního zařízení značky Apple s operačním systémem iOS, ale od roku 2012 si aplikaci mohou stáhnout i ti z nás, kteří využívají operační systém Android. Ve stejném roce byla také odkoupena firmou Facebook. Před dvěma lety se stal dostupný i uživatelům operačního systému Windows 10 Mobile. Dnes má 800 milionů uživatelů po celém světě.
foto čaje
Za sedm let své existence prošla aplikace několika změnami a updaty. Dnes je možné kromě fotografií přidávat i videa, posílat takzvané direct messages jednotlivým uživatelům, a dokonce i nahrávat obsah, který do 24 hodin zmizí – takzvaný příběh. Mimo jiné nabízí velkou škálu filtrů, které můžete aplikovat na vaše fotografie či videa, umožňuje provádět živé vysílání a nově i sledovat jednotlivé hastagy.
fotky na instagramu

Instagram jako marketingový nástroj

 
Tato sociální síť už dávno není jenom o sdílení fotografií z dovolené s přáteli a známými, má neuvěřitelný potenciál a mnoha lidem už otevřel bránu do světa. Umožňuje firmám i jedincům zviditelnit jejich práci a upozornit na své produkty. Díky své jednoduchosti a přehlednosti se stal oblíbeným marketingovým nástrojem a přispěl ke zrodu tzv. influencerů, kteří svou online přítomností a počiny ovlivňují tisíce až miliony jiných uživatelů. Tato aplikace má neuvěřitelnou sílu a vliv, a to především na mladé lidi, kteří jsou zároveň cílovou skupinou většiny firem majících instagramové profily.